Medicoindustrien lancerer rekrutteringskampagne

Medicoindustrien har - sammen med en række store medtech-virksomheder, herunder Coloplast, Oticon, Siemens Healthineers, Ambu, Ferrosan, Widex, Novo Nordisk, Convatec og GN Hearing - netop lanceret branding- og rekrutteringskampagnen MEDTECH CAREERS.

Danmark er foregangsland i forhold til at udvikle og designe medicinsk udstyr. Derfor er medtech-branchen en af de absolut stærkeste erhvervsområder i Danmark, og branchen oplever i disse år en enorm vækst, som man bl.a. kan læse om i vores branchestatistik. Det betyder, at virksomhederne i høj grad efterspørger kvalificeret arbejdskraft, herunder særligt ingeniører.

Medicoindustrien har derfor – sammen med en række store medtech-virksomheder, herunder GN Hearing, Ambu, Coloplast, Novo Nordisk, Ferrosan, Convatec, Widex, Oticon og Simens – taget initiativ til kampagnen Medtech Careers.  

Medtech Careers er en målrettet branding- og rekrutteringskampagne, som skal udbrede kendskabet til medtech-branchen, dets muligheder for job og karriere samt at øge antallet af kvalificerede ansøgere, der matcher medtech-virksomhedernes rekrutteringsbehov.

Læs meget mere om kampagnen på www.medtechcareers.dk og følg branchens ambassadører på Facebook

Du kan også læse, hvad Medwatch og Berlingske har skrevet om MEDTECH CAREERS.

 

Kontakt

sl@medicoindustrien.dks billede
Sarah Lønstrup Lindegaard
Kommunikationskonsulent
49184704