Medtech Careers modtager midler fra Teknologipagten

Medtech Careers får midler fra Teknologipagten

Medicoindustrien lancerede i oktober 2018 - sammen med en række store medtech-virksomheder, herunder Coloplast, Oticon, Siemens Healthineers, Ambu, Ferrosan Medical Devices, Widex, Novo Nordisk, Convatec og GN Hearing - branding og rekrutteringskampagnen MEDTECH CAREERS. Kampagnen har haft stor succes i de første måneder af sin levetid. Det har bl.a. resulteret i, at Teknologipagten har udvalgt kampagnen, som en ud af tre, til at modtage midler til at få kampagnens budskaber endnu længere ud i målgruppen.

Medtech Careers er nu nået ud til over 100.000 unge, siden lanceringen i oktober 2018. Kampagnen får kontakt til målgruppen på sociale medier, via deres website og i jobannoncer. Kampagnen fokuserer på branding og på at rekruttere flere unge til en karriere inden for medtechbrancen.

- Det har rigtig stor betydning for vores kampagne, at vi modtager midler fra Teknologipagten. Dels kan vi nå endnu bredere ud til kampagnens målgruppe, og gøre dem opmærksom på medtech-branchen. Dels kan vi i højere grad være med til at sikre, at endnu flere vil interessere sig for STEM, siger Peter Huntley, direktør hos Medicoindustrien.
 

Læs hele nyheden her

Se kampagnen på www.medtechcareers.dk

 

Kontakt

sl@medicoindustrien.dks billede
Sarah Lønstrup Lindegaard
Kommunikationskonsulent
49184704